Grupy łączone -> 6:00 – 7:30
- Schodzenie się dzieci
- Zabawy dowolne, stolikowe, integracyjne
- Kontakty indywidualne z rodzicami
Grupa I 5-6 latki
07:30 – 08:00 –zabawy tematyczne, manipulacyjno-konstrukcyjne, zabawy indywidualne i zespołowe, zabawy wynikające z własnej aktywności dzieci; oglądanie książek, albumów, czasopism dziecięcych.
08:00 – 08:50 –
Gry i zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne; opowiadanie historyjek, inicjowanie rozmów z dziećmi na tematy zgodnie z zainteresowaniami dzieci; ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe, manualne, słuchowe, wzrokowe, rozmowy kierowane zgodne z zainteresowaniami dzieci, zabawy integracyjne, muzyczno-ruchowe, konstrukcyjne, ćwiczenia poranne, praca wyrównawcza
|
08:50 – 09:00 – Przygotowanie do śniadania
09:00 – 09:20 – Śniadanie
09:20 – 09:40 – Czynności higieniczne, mycie zębów
09:40 – 10:40 – Zajęcia dydaktyczno – wychowawcze wspierające całościowy rozwój dzieci, tworzenie okazji do obserwowania, eksperymentowania i odkrywania, podejmowanie zabaw badawczych i konstrukcyjno-technicznych, zabawy i zajęcia ruchowe, rytmiczne, umuzykalniające;
10:40 – 11:10 – Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań
11:10 – 11:50 – Samorzutne zabawy ruchowe w ogrodzie lub sali z wykorzystaniem przyborów sportowych i przyrządów, spacery, wycieczki
11:50 – 12:00 – Zabiegi higieniczne Przygotowanie do obiadu
12:00 – 12:30 – Obiad
12:30 – 13:00 – Zabawy indywidualne, zabawy relaksacyjne, zabawy dowolne w sali lub na świeżym powietrzu
13:00 – 14:00 –
Praca indywidualna, zajęcia stymulacyjne, zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci, utrwalenie poznanych wierszy i piosenek, rozbudzanie aktywności spontanicznej i swobodnej, zabawy w kącikach zainteresowań, w ogrodzie przedszkolnym. |
14:00 – 14:20 – Podwieczorek
14:30 – 15:30 –
Zabawy zorganizowane lub dowolne z inicjatywy dzieci, tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania dzieci, zabawy i gry edukacyjne i planszowe przy stolikach z małym zespołem, czytanie fragmentów książek, układanie puzzli, ćwiczenia grafomotoryczne, prace porządkowe w sali; rozchodzenie się dzieci, rozmowy indywidualne z rodzicami. |
Grupa II 3-4 latki
07:30 – 08:00 –zabawy tematyczne, manipulacyjno-konstrukcyjne, zabawy indywidualne i zespołowe, zabawy wynikające z własnej aktywności dzieci; oglądanie książek, albumów, czasopism dziecięcych.
08:00 – 08:50–
Gry i zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne; opowiadanie historyjek, inicjowanie rozmów z dziećmi na tematy zgodnie z zainteresowaniami dzieci; ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe, manualne, słuchowe, wzrokowe, rozmowy kierowane zgodne z zainteresowaniami dzieci, zabawy integracyjne, muzyczno-ruchowe, konstrukcyjne, ćwiczenia poranne
|
08:50 – 09:00 – Przygotowanie do śniadania
09:00 – 09:30 – Śniadanie
09:30 – 09:45 – Czynności higieniczne, mycie zębów
09:45 – 10:15 – Zajęcia dydaktyczno – wychowawcze wspierające całościowy rozwój dzieci, tworzenie okazji do obserwowania, eksperymentowania i odkrywania, podejmowanie zabaw badawczych i konstrukcyjno-technicznych, zabawy i zajęcia ruchowe, rytmiczne, umuzykalniające;
10:15 – 11:15 – Zabawy swobodne w kącikach oraz na dywanie
11:15 – 12:20 – Samorzutne zabawy ruchowe w ogrodzie lub sali z wykorzystaniem przyborów sportowych i przyrządów, spacery, wycieczki, zabawy rytmiczne, kołowe
12:20 – 12:30 – Zabiegi higieniczne, przygotowanie do obiadu
12:30 – 13:00 – Obiad
13:00 – 14:00 –
Praca indywidualna, zajęcia stymulacyjne, zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci, utrwalenie poznanych wierszy i piosenek, rozbudzanie aktywności spontanicznej i swobodnej, zabawy w kącikach zainteresowań, w ogrodzie przedszkolnym |
zabawy wspomagające rozwój dziecka-logopedyczne
14:00 – 14:20 – Podwieczorek
14:30 – 15:30 –
Zabawy zorganizowane lub dowolne z inicjatywy dzieci, tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania dzieci, zabawy i gry edukacyjne i planszowe przy stolikach z małym zespołem, czytanie fragmentów książek, układanie puzzli, ćwiczenia grafomotoryczne, prace porządkowe w sali; rozchodzenie się dzieci, rozmowy indywidualne z rodzicami. |
Grupy łączone -> 15:30 – 16:00
- Zabawy relaksacyjne
- Zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne -> poniedziałek: 10.00-12.00 wtorek: 11.00-13.00
Logopedia: poniedziałek: 12.00-14.00 wtorek: 13:00-15.00 piątek:11.00-13.00
Psycholog: poniedziałek: 8.00-14.00
Pedagog specjalny: środa i piątek: 12.00-15.00